Hemkomst

Igår kom jag hem till Skåneland igen. Här var det inga minusgrader och frost, haha!

Trött som jag var somnade jag på tåget och sov ett bra tag.
Fick ett trevligt samtal också, men det var lite bad timing när det gäller Smålands skogar. Haha! Men det var uppskattat, väldigt uppskattat!

Jag kom hem i alla fall och fick ett megagod middag som pappa lagat :) Sen hoppade jag in i duschen och gjorde mig lite fräsch, sen körde mamma mig in till Majsan. Efter ett litet tag drog de andra och jag och Maja satt kvar och väntade på bussen, haha! På bussen träffade jag Sandro och Kajsa :)

Väl nere i stan drog vi direkt till Baggens där de andra var. Där var också en hel drös med andra människor som kommit, bl.a Anton, Martin, Katta och Nicole. Sen kom också Nicco och Johan. Och Elias :D

Efter nån timme på Baggens drog jag vidare till Akro och träffade Mats och sen Pettsson. Efter en cider från Mats drog jag vidare till Speaker's där Zimmer och Chrille var. Fick en mycket, mycket god drink av Zimmer, den tackar jag för. Haha! Vi satt där ett tag, sen ringde Maja som gjort av med sin jacka, men det löste sig ganska snabbt igen. Klockan var nu ett och altl stängde så jag rusade bort till Speaker's igen för att ta mina grejer, men så blev det inte riktigt. Stannade där och drack upp min drink och tog en toapaus.

Sen blev det en liten paus utanför Pölsemannen och sen stopp på Oliver's. Sen gick Maja och jag hem till Maja. Efter ett litet tag och många samtal kom också Chrille hem till Majsan och "efterfestade", hahaha! Jag åt min fyllemat - alltså ett knäckebröd. Haha! Sen kröp vi ner i sängen och försökte sova, good luck liksom!

Så nu sitter jag här hos farmor mätt och enormt trött efter en mycket sömnlös och varm natt.


Dan före dan före doppar dan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0