Helgen som gått

I fredes tvättade jag och frostade av mitt  frysfack. Riktigt huslig kände jag mig :)

I lördes så var vi först i bibblan och arbetade med grupparbetet, sen drog jag och handlade mat.

På kvällen var det terminsavslutning (White Night) på Kåren så vi skulle dit. 

Först förfest hemma hos Kajsa med Lars, Monica, Louise, Claes, Johan S, jag, Gustav och Johan :) Mycket trevligt! Claes hade ordnat med en musik quiz där han sjöng och spelade. Riktigt nice! Bara så ni vet så ägde jag och Johan, eller ja, enligt oss två i alla fall. Hahaha!

Efter det drog vi till Kåren och där va . Med kö menar jag liksom ingen Ica-kö, utan kö som man fick stå i ungefär 20 minuter för att komma in över huvud taget. Tjoho!

Idag har vi varit ute hos Emelie på Ängö och arbetat med vår Säkert sex kampanj.
Det blev en pizza, MTV och en massa skitsnack om gårdagen innan vi satte igång, haha! Vi höll på i några timmar sen avslutade vi för dagen och vi cyklade hem.

Jag var hemma och laddade mobilen, sen cyklade jag iväg till Ulrika på glöggparty.
Claes, Gustav, Lina, Sofia och Robert hade också hitta dit. Mycket trevligt och roligt. Hahaha!
Många roliga skratt!

Nu väntar en fylld vecka med mycket skola, mycket grupparbete, mycket träning och mycket packning. Så nu ska jag krypa ner i sängen, go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0