Confused

Jag vet inte vad jag ska känner eller vad jag ska tycka. Vet bara att du har gjort ett starkt intryck på mig och att du just nu sitter fast på hjärnan. Det är nästintill omöjligt att tänka på något annat när jag går och lägger mig och när jag vaknar.. Men om det är bra eller dåligt återstår att se. Var riktigt, riktigt sur och besviken på dig i fredags och igår morgon, men man kan väl säga att jag inte var mycket bättre själv och det har jag ångest för. Förlåt! Trodde verligen inte att det skulle kännas så.. En känsla som jag inte riktigt var beredd på.

Sen till dig vill jag bara säga lycka till. Du vet vad jag tycker och jag står fortfarande för det jag sa till dig i fredags. Jag tycker inte att ditt val är det bästa du gjort och att du går emot dig själv är inget jag hurrar för..

Nyår imorgon. Vad tiden går fort. Har nyss avslutat en termin på högskolan och har ytterligare 5 kvar, haha! Det har gått extremt fort. Hela detta året tycker jag har runnit iväg. Jag har hunnit med en massa grejer tycker jag. Studentbal, studenten, hunnit flytta hemifrån, börjat plugga på högskolan. Det som är störst är studenten och att jag flyttat 30 mil från Landskrona. Vilket jag är väldigt stolt över. Trodde aldrig att det skulle bli som bra som det har blivit.

Nu ska jag bara skriva att 2008 kommer att bli bra,
eftersom 2007 inte kunde få ett bättre slut än det här, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0